Sunday, May 31, 2009

Ketakutan membuatku keletihan

Sunday 31 May 2009


Aku benci..benci..benci..pada dirimu
(lagu dangdut)


Aku kesorangan melayan TV yg tah hape2 citernya tp aku pandang gak. Ada yg masuk kepala otak aku dan ada yg tah ke mana peginya.. Aku yg di tahap tepu yg teramatlah sgt jadinya aku kuar dari umah pusing2 ambik angin.. baru aku rasa lega dan ringan sket.. Aku pusing sampai aku bosan aku stop p 7e beli air milo kotak dan bila sedut air milo tu telah menambahkan lagi kelegaan kat aku... LEGA DAN BARU HILANG TEPU AKU...
upenya aku nak air milo kotak rupanya...

Lepas abis pekene teh tarik di Sri Melur ngn Mael, Arin n Syed makanya balik la ke umah memandangkan haripun da lewat 12 mlm.. Somiku pun dalam perjalanan balik dari airport. Nak la masak air wat air minum panas n goreng2 pe yg patut..TETAPI...Masuk jer kaki ke umah, On jer lampu ada kelibat terbang2. Terbulat dan tersembol mata aku bila tgk kelibat yg terbang tu adalah LIPAS DURJANA..Mangkuk Tingkat 18 betoi la..kenapa la binatang yg paling aku benci tp binatang ni gak la yg selalu nak menyerang aku...kusut..kusut!! Aku tunduk elak..dia hinggap kat dinding pastu lipas tu terbang lg ke arah aku cam nak attack aku..Aku ketakutan..bikbok2 laju jantung aku.. mana dtg plak tetiba lipas ni plak.. Time aku sorang la plak munculnya.. Org kata lipas terbang2 ni sb dia nak beranak/mengawan.. Aku pun kurang pasti tp aku menyumpah2 gak la.. kalo ia nak beranak tu p la beranak tempat lain..kalo nak mengawan tu dok la dediam. Penyudahnya dalam tunduk2 aku berlari naik ke tingkat. Dalam perlarian aku ke tingkat atas tu aku terasa lipas tu cam ada kat belakang aku terbang dgn sesungutnya yg pnjg yg paling aku benci nk tgk tu.. Sampai bilik terus aku tutup pintu laju2.. dan diam mengeras dalam bilik. Tak jadi aku nak jerang air n grg nugget. Tanpa cuci muka, tanpa mandi, tanpa gosok gigi terus tertido daa...


Mamai2 bila somiku kejutkan.. yg aku ingat dia citer pasal sabun. Aku buka mata 5 minit pastu kembali aku hanyut.

Ahahhaha...semua gara2 lipas...Sorry la yer awak.

Ketakutan membuatku keletihan

No comments:

Post a Comment