Monday, May 18, 2009

tawa di subuh hari

Aku yg KAMJAT
Tgh bersiap2 mencantiKkan diri ala kadar utk ke office dgr suara org ketawa la plak..aku jadi kemushkilan dan perasaan aku mula jadi kurang enak...aku amati suara tawa perlahan yg masih berbunyi saki baki tuh..ku amati bebetoi dan ku tajamkan pendengaran aku dan akhirnya aku dpt kesan yg suara tu datang dari atas katil yg adanya somiku disitu...Aku pandang dan aku tgk MEMANG SAH dia yg ketawa..bukan main lg tehenjut2 bahunya cam cite Seniman Bujang Lapuk part si Sudin mengenakan Ajis tuh..camtu la keadaan si somiku sebijik cam si Sudin dalam citer faberet tuh..


Cisss betoi wat aku kamjat dan seram ar..Aku dlm takut2 berani datang dekat somiku dan kejutkan dia..kot riso plak aku terkena sampuk bajang mana ke hapa ke..dan nak gak aku tau apa yg dia gelak2 sonok tak tentu pasal tuh.. Gelakkan aku ke apa ke pun dan makanya aku kejutkan somiku tu, dah tu dgn mata katub mamai2 gitu dgn muka sengih gelak2 dia sebut NTV 7 - sambung gelak NTV 7.. aku cakap apa yg NTV 7..katanya lawak NTV 7..

ate..pelik2 betol arr..malas nak layan terus aku blah p keje.........


Teringat aku kakak aku k.Ija dulu..sama kes camni ar!!..Time tu aku form bape tak ingat ar..dok tido sekatil tp terjaga bila dgr kakak aku ni gelak mengekek2.. punya la kuat sampai aku tgh sleeping beauty time tu pun sampai terjaga.. dah terjaga tu mula ar terasa seram dan apa lg terus lintang pukang lari tak cukup tanah ke bilik mak aku kejutkan mak aku suh p tgk dan kejutkan kakak aku tuhh..Tapi kakak aku mimpi lawak je sbnrnya sampai tido pun ketawa punyala feelnya dia mimpi lawak tuh..tp mmg aku akui dan tak nafikan yg feel dari mimpi tu bleh buat kita terbawa2 ke dalam dunia nyata feelnya tuh..


Ni sekali lg citer sama tp org yg berbeza...Sejarah berulang lagi la kiranya nih.. but dis time aku la kene hadap sensorang...waaaaaaaahahaha

tu la kesimpulan disebalik citer aku yg pnjg lebor nih..

SEKIAN

No comments:

Post a Comment