Sunday, May 10, 2009

Kad untuk MAK

Sempena hari ibu ni aku belikan mak aku jam tangan. Bior mak aku bergaya dgn jam tangan tu n yg paling penting mak aku sentiasa dapat tengok masa tak kira di mana tempat pun.. Lagian jam tangan mak aku yg lama tu dah jd besi buruk da kot..ehehhe.. so amat sesuai hadiah jam tuh untuk mak aku... dan aku membeli sekeping kad sebesar rumah dan menulis setiap org adik beradik aku dari no 1- 14. Kad yg besar ini mmg cukup untuk kami 14 orang...
Ramainya adik beradik aku yerk... yerr semoga kami sekeluarga sentiasa aman damai dan dijauhi dari sebarang hal yg pelik-pelik.. InsyaAllah - AMIN..AMIN....

Adik aku no 8 Fatin Munirah, tgh kusyuk menulis... ayat gila tak hengat.. hahaha..sorang2 masuk bilik menulis utk tidak dilihat oleh mak..kene la sembunyik2 rahsia gitue k.

Inila kad menjadi pilihan hati aku.. comel gak ar pada aku.. nak cari 14 ekor arnab tp jumpa 3 ekor ni jer..tp arnab2 itu sungguh comel begitu..so ambik jer laaa..heheee


Hasil penulisan kami 14 beradik..siap ada no lg tu yerr..wahahaha mcm2 bentuk tulisan.. adik bongsu aku umur 5 tahun pun tulis sendiri k..
KAMI SAYANG MAK KAMI




No comments:

Post a Comment