Wednesday, May 6, 2009

Bersyukur ajer........

Sunday, 03 May, 2009

Aku masih dalam PENIDURAN dan somiku sampai da upernya pagi ni..mengejutkan aku suh makan roti canai yg ditapaunya dari kedai mamak mana tah.. Somiku sedikit kecewa krn hasil2 tangkapannya kurang memberangsangkan sb ribut petir yg berlaku di sana..so kabus adalah di merata2 dan mengaburkan pandangan gitu.. dan agenda jadi terhad..
- KITA HANYA MERANCANG,TUHAN LEBIH MENGETAHUI SEGALANYA...MENENTUKAN SEMUANYA.. KITA HANYA BERDOA MEMOHON BERUSAHA REDHA DAN BERSYUKUR.
.......DAN PASTI ADA HIKMAHNYA DI SEBALIK SETIAP KEJADIAN...
WALLAHUALAM....................
Somiku lelap tido, makanya aku p ke umah kakak aku utk melawat2 gituh...menghubankan diri kat sana sampaila ke ptg..bersoksek2 dgn kakak n adik2 aku. Somiku da bgn tido baru aku balik kembali ke pangkal jalan..auwwwwww
Afdal, Roy n Syed dtg bertandang kat umah...Afdal balik cuti dari China dan satu kemestian kalo balik tu berjumpa kawan2. Bertambah bulat dan putih da dia. Buat air kopi sampai 2x k..aje abis hati deme ngn kopi hasil air tangan aku....huhuu.. Sedap la tu..! Sampai ke titisan yg terakhir u..auwww teruja nyah....

Malas nak turun dapur dan jdnya kuar makan di kedai tempat adik aku berniaga... dgr luahan hati adik2 aku 2 org ni yg dah kronik parah tp tak berdarah nih...ermmmmmmmm...haii payah2! Coba dan coba............

Warghhhhhhhhh esok da kembali kerja...Cepatnya masa.*Ngeluh

No comments:

Post a Comment