Sunday, May 10, 2009

BBQ-Hari IBU - TQ MUM

BBQ Time.. sungguh la lemas kelemasan dgn asap2 nih.. tapi apa pun mmg LAYAN DOWHHH...
Acara ini dibuat di umah kakak aku yg sulong Musaldania Mustafa.. Bestt bestttt panggang ayam...panggang ikan... layan makan tak hengat...

Woooo api banyak busat wooo.. apa mcam dgn ayam2 tuh!!! Arghhhh selamatkan ayam2 ituhhhhh... kasi control daaaa.. apa mcm diorang handle nih....

Huh Akibatnya - ada yg rentung hitam terlebih bakor. Hasil kerja jagaan abag ipor ke2 dn somiku tp jgn tak caya rasa tetap menawan kalbu sume org k. TABIK TABIK

Otai jaga ayam sudah mari.. mmg sentiasa dia je jaga ayam kalo we all wat BBQ. Memula majuk adik aku no 7 ni.. tp akhirnya join da club gak dia n menunjukkan skill nya ituh..cayok PAIZ cayok






tinggal tulang daaa




































Ikan yg ditangkap oleh somiku- ikan ni hasil masakan tangan abg Iporku yg pertama.. Jenahak masak steam 3 rasa..
BEST K SIAP AKU MINTAK RESIPI LAGI
mmg layan..pk aku da kenyang je kalo tak mau kepala ikan sekali ngn mata2 ikan tu aku kunyah... - tak benar...aku bukan begitu sbnrnya :) heeeeeee






Mak n bapak chill je k








Adik Bongsu aku - Rabiatul Adawiyah
budak banyak mulut nih..becok bercoleteh
cam org tua
ni namanya pose slim dgn kakak aku yg slim walaupun da 5 anak..Cayok..cayok juga sama Kak Yong...!!

aku yg interframe tetiba...jgn maraa aaaa

Sementara nak tggu detik 12 mlm, kakak aku no 2, yg da boyot 5 bulan ni terdampor cam ikan paus terdampor di persisiran pantai gituh..Bulan 9 ni, insyaAllah aku dapat sorang lg anak sedara hasil acuan kakak aku Falaizah dan abg iporku Fazili..hukhukhuk
Sume org mmberi kucupan syg kat mak yg tgh terharu.. turn adik aku no 13, Nur Erienatasya

Mak yg dah terharu td bila baca kad jd 2la terharu dan mengalir la air mata seorang ibu..menangis la mak aku.. sampai tak bleh da nak baca setiap ucapan yg ditulis..Mak kata " mak tak bleh baca, tak bleh baca dah" tp kami suh gak mak baca sampai abis dan mak pun baca dgn air mata yg bercucuran... akupun rasa sedih n nak nangis gak tp kutahan sebak di hati...adik bongsu aku tgk mak nangis dia pun nangis gak... suasana jd mendu la plak..waaaaaaa
..jgn la sedih mak..

Mak dikelilingi anak2 dan cucu

Adik aku bg mak aku ni.. ala2 cam music box ar nih.. comel

Memakaikan mak jam

Jam cantik elok2 di tangan mak.. Harap mak happy dan rasa sedikit kebahagian untuk hari ini dari kami semua anak2 mak yg mak dah lahirkan dan besarkan dgn susah payah..Kami mendoakan mak panjang umur dan dirahmati Allah s.w.t
TIMA KASIH MAK ATAS SEGALA YG TIADA TANDINGAN
LOVE U MUM

No comments:

Post a Comment