Saturday, May 9, 2009

Wedding, Mother's day & Baizura's Birthday











Balik kg Daaaa... Sememangnya YAHOOO... Balik ni sb nak p wedding cousin aku n sekalian nak sambut Hari Ibu ku yg tercinta iaitu ROPIDAH BT MOHD ALI... dan aku pun da belikan present tuk mak aku tuh..DAN tidak lupa sekalian nak makan2 dgn BAIZURA sb hari ni besday dia. Gerak dari KL agak lewat sb sume liat2 jer nak buka mata espesially somiku tu laaa..huhuhu.. Walaupun lewat tetap bleh posing k.... Jangan mareeee..











Ni la Pengantin n Pelaminnya.. Combination yg menarik utk Pelamin pada aku cuma baju Pengantin jer tak berkenan di hati aku...Pengantin lelaki adalah anak kpd kakak mak aku..n kiranya mmg cousin yg rapat ar walau hakikatnya aku gitu2 jer...tak bape nak mesra alam..



















IPOR DUAI - tgh lepak luar dewan jer bincang2 pasal camera baru abg ipor ku yg pertama - cikgu rawie


















Ni adik aku No 9,11 & 12...Gemor bergambo gak upernya
deme2 nih...mcm kakaknya gak arr..!! huhuhu. Ok what!














Pict ni aku rasa cam klasik sikit sb suasananya ala2 org dolu2 kt klinik tgk tggu turn dipanggil doktor gitu..sebab yg menyokong kuat suasana nih ialah kerusi panjang tuh, ada budak n ada kakak aku yg mengandong...














Adik2 aku dan aku yg control... dan sememangnya kamilah kemeriahan majlis nih.. Jangan tak caya k..Percayalah........ Mesti ada yg tak puas hati n kuar bunyik nanti...ahahahha
Da beser daa...











CANDID aku dan somiku - malu2 baboon plak somiku nih...aauwww



















Meriah u. Yg duduk dikerusi adalah opah aku n sepupu mak aku yg aku pun tak kenal sbnrnya..time ada kenduri kendara cmni ar baru dpt kenal2an, tp aku rasa kalau pas ni jumpa kat luar pun memasing tak cam dan tak ingat rupa memasing kot.. tu lah dianya........hmmmm













Antara lelaki2 yg ada dalam family aku - 5 lelaki kt dalam pic ni adalah adik2 aku yg sememangnya 5 org lelaki dalam adik beradik aku pong.














Settle kenduri Perutpun kenyang.
Adik aku wat collection tuk membeli barang BBQ malam ni..
Bestt...Bestttttt...........

















Aku kuar selepas itu lepak dgn budak Baizura makan pizza dan sebab kekenyangan yg melampo aku kuis2 jer makanan itue... Hari ni besday bestpren aku ni.. present takde lagi, hanya sekeping kad ucapan yg aku beli untuk tatapan dia.. demand nak purse plak dia..iskhh..isKkhh.. Dasat besday Baizura tahun ni..sume org meraikannya - hari ni kan wesak day.. Meriah u..

No comments:

Post a Comment