Monday, May 25, 2009

1st day in BALI

Friday 22 May, 2009
CUTI CUTI BALI DONG....AYUH!!!!
Akhirnya berjaya berada di atas awan biru.. tiada lagi berbonjot spt sup ponjot..
hehehe
peace awak peace
no war

12.50pm - Da selamat smpai airport Ngurah Rai da... Q adalah panjang berjela2!!
menunggu dgn sabar jer la..

Suka dia yerk..
Kaki melangkah jer masuk hotel terus dikalungkan bunga oleh si penjaga kalung bunga... iskh apa aku cakap ni.. tp tu la dianya cite sebenarnya...


Aku pun dikalung bunga gak..jgn la jeles.. eheheh..siap diberi welcome drinks lg tuh dan sekali sedut jer laju jer surut air fresh orange tuh..sungguh la tekak mak dahaga nyah.


Rehat lebih kurang kuar balik tuk tak membuang masa..
pose la jap ngn nama hotel yg aku dok ni - WINA HOLIDAY VILLA, KUTA BALI

Sewa motor ni 70ribu rupiah..konon nak pusing2 kuta laa..KONON JER K...
HAMPESSSSSSSS

Kesiannya.. sesendat2 sendat alam dah ni..sumbat selagi mau..ada yg sampai bergayut2 keluar tingkap..kalo ada sorang melepas bau bangkai mesti nyumpah dalam hati berkati-kati nih..
hehehee..
ini la pengangkutan mereka penduduk2 yg kurang berada dgn berhimpit2 duduk dlm van nih
Nilai wang adalah sgt berharga di sini
Tapi bali ni adalah satu tempat yg menarik utk dikunjungi
ANDA GAGAL.!! Mmg gila ar nak bawak motor kat sini.. kenderaan adalah di merata2. So mmg bukan jaguh kampung sb somiku jaguh di Malaysia jerk.. Org sini da biasa ngn keadaan sesak jalan2 kat sini dan makanya jadi laju je tanpa ragu2 diorang memecut walaupun dalam sesak gini.. tak kira laki or pompuan k. Pandai jer deme nak budget dan kami gak yg terkial2 anak itik dan akhirnya menyerah kalah selepas berjuang kerana mmg tak sanggup la.
Riso dowhh...

CANTEK...AKU MENJADI TENANG..KOSONG
AKU PENCINTA ALAM DAN KAGUM DGN ALAM
KUTA BEACH
Adalah tak bleh kalo tak try original bakso kat sini..
yg penting HALAL
nyummm enak bangat seh
AYUH.. MARI..MARI..

ini adalah manusia asli manusia k..bukan patung.. tp kedai ni dah trademarknya menggunakan manusia tuk menjadi ala2 patung dan budak pompuan ni adalah sgt comel dan aku suka mukanya..auwww
Tah bape rupiah la budak ni dapat dok statik keras jer camtu
Iskhh sungguh la mcm2 la....

TAKE 5.. penat jalan dari satu kedai ke satu kedai.
Pose jap ngn patung yg ala2 lucah perilakunya.
Di sekitar jalan2 di sini mmg la bnyak patung2 batu gini..
lagian pula 95% penduduk di bali adalah beragama HINDU.
tp mereka mesra sume mesra alam.

masuk kedai spek..igt nak angkat la bg menggantikan spek aku yg da ghaib tah ke mana tp tgk jer lebey..ngak juga belinya.
hehehhe
Tension jer akak sales girl ni kot.

Oh badan ku penat dong..harus diurut dan dibelai2 lembut dong..
Kalo sampai di Bali ni, adalah harus pegi ke spa k..rugi gituh k kalo tak pegi kerana di sini adalah murah2 tak hengat punya k nyah...
Somiku pun join da club.. berduet la kiranya..
Amboiii dia...jgn pas ni tanpa aku sensorang dia p serah diri kat spa plak
cakap kat mak aku nanti
hukhukhuk

Tgk bebetoi yer...
Bukan org tu yer..Haa yg ni baru betoi patung
Smart sungguh badannya..sasa u..
kasi lentok sket..auwww
Tiru gaya
Hahahah.. aku mmg la nak tergelak sampai rasa nak terkucil2 dan terberrrr..ooo no no no
Terketar2 tangan aku ambik gambo nih
Mmg tak bleh blah ar tgk aksi percubaan somiku meniru gaya patung di lobby hotel nih...
Nasib line clear
kih3

Jutawan kamilah Jutawan..
berjuta2 nih..hahaha
Tapi Hanya jutawan di Bali, Indonesia jer
wakakaka .

No comments:

Post a Comment