Wednesday, May 6, 2009

AKU YG BERENDAM

Friday 01 May, 2009
GUD..GUD.. seharian berendam dalam umah jer...Gud Girl nya akuk.. Mmg bleh jer gerak balik kg tp memandangkan next week aku kena/harus balik so terpaksalah aku lupakan niat suci aku tu..elakkan pembaziran k..Plan ke Jerangkang tp Fish kene balik kg mggu ni sb maknya tak sihat..Izat ajak p Langkawi dgn bebudak OUM tp dah aku nak kuar berjalan jauh 22hb ni nanti, so duit tu dah tak bleh nak belanja lebih sgt.. Bai kata nak turun dgn Bango tp cancel order plak last minute..janji tinggal janji betoi arr.. Nak balik umah kakak tp tak rasa nak balik hari ni sb kemalasan dah mula menguasai diri aku...jd malas nak kuar umah..kene pasak da kat umah. Oleh itu aku dok berendam dalam umah diam2 sensorang layan tgk tv dan tv tgk aku plak pastu,,baring jer depan tv.. ketiduran...
Pukul 11 lbh aku terjaga... kuar p 7e membeli kudap2an sb adalah kemalasan nak makan yg berat2 gitue dan p la survey dvd cetak rompak lenchai ditepi jalan..abis membelek aku belila 3 dvd tuk aku layan kat umah sb aku tak rasa nak tido sb baru bgn tido dan semestinya aku akan jd burung hantu ataupun kelawar hitam malam ni...
Layan sampai subuh..........

No comments:

Post a Comment