Wednesday, May 6, 2009

Diserang LIPAS DURJANA

Saturday 02 May, 2009
Breakfast dgn menggoreng2 mcm2 ada yg ada dalam fridge n pastu lepak tgk tv. Mggu ni acara Tgk tv sampai LEBAM namanya nih... Eta dtg umah dihantar oleh kakaknya...Melayan tv lagi secara berduet plak.. huh.. Sampai tertido2 aku dibuatnya dan jam 8 lbh camtu baru la aku reti mandi yg dari pgnya aku tak mandi2..iskhhh sunggug tak sihat begitu k..hahahha..takper.., tak mandi pun aku tetap berbau harum sbnrnya..ahahhahaa..jgn la jeles!!

TEGAK lepak makan kat william dgn eta dan memandang eta tk pernah dtg william ni, kira 1st time ar ni dan adalah tindakan yg bijak melepakkan diri disana..

TAPI YG BUAT AKU HANGINNNNNN...

Yg aku marah dan tak paham nya bukan sb org di sekeliling tp pada yg dah sedia maklum dgn LIPAS2 DURJANA yg ada kt william yg sememangnya menjadi pengunjung tetap william ni.. Arghhhhh...weiii, knp lipas2 durjana tu serang aku jer..!! Sekali aku bleh terima, sampai menjerit berlari bagun dari meja.. sampai menjadi perhatian org2an yg ada, betoi tak dapt aku nak control cun - sorry eta kerana meninggalkan ko dan lari dulu..heheh.. Tindakan reflek ini adalah kerana aku SGT222 cukup phobia dgn minatang tuh dowhh...Nak kata ada sejarah silam manis or pahit tu tkde pun..naluri kot..eheh

Tukar tempat duduk..!! Yg aku betambah hangin kus2 lg, da tukar tempat jauh Di Hujung Barat Daya pun kene serang plak lg dgn lipas lain.. adoiiiaiii apasal la tak p kt org lain..nape gak nak terbang ke meja aku gak.. adoiiiaii..betoi wat aku mencacai jer!! Errrr apakah lipas tu mmg tau aku takut kt dia dn sb tu dgn laju terbang ke arah aku dan eta.. - org kata cmtu ar..Cissss cisss...aku tak rela......!

kenapa aku takut lipas...???

Ermmmmmm aku pun tak bleh jawab.. lelain minatang, tak plak aku takut sgt...tikus aku bleh sepak2 jer kalo lalu depan aku..- fuh gila kijam aku yer - kumbang aku bleh jentik2 jer..cicak aku bleh ketis2 jer n ular aku bleh lilit2 kt badan lg..takde aku nak geli, nak takut segala k..**kalo buaya ke rimau ke org gila pun takut beb!! Tp kalo lipas ni.. OH NO... mmg la aku takut dan penakut tahap dewa jadinya.. PENAKUT YG AMAT.. Tgk cara dia berjalan..tgk sesungutnya..tgk warnanya pun aku da rasa benci...

Knp..? Why...? Knp..? KENAPA AKU....WHY ME...

Hantar eta balik ke Bukit Raja.. ermm boleh tahan jauh la.. lepak kat umah dia..best lepak umah dia wlaupun hanya diluar taman..tp ditemani ngan mcm2 warna bunga yg sememangnya sungguh indah mata memandang..sungguh tenang jiwa merasa....kol 1 lebih baru aku ciau dari umah eta yg best dan selamat berada di tempat pembaringan aku di rumah......

No comments:

Post a Comment