Sunday, May 31, 2009

Eta's wedding

Saturday 30 May, 2009
TAHNIAH ...TAHNIAH


Awal pg 8.15 da bangun dah drive ke Bukit Raja, Klang demi untuk mangadakan diri aku yg tak seberapa ni kat umah kawan aku yg sorang nih, nak meneman dirinya yg tgh berdebar2 sakan menunggu saat sah menjadi isteri. Bik Bok Bik Bok jantung time ni.. Atenya, sesat2 gak la aku spt biasa tp akhirnya dgn usaha cekal padu yg jati aku tu, sampai la jugak aku ke umah budak Eta nih dan untuk redakan stress yg melanda sambil menunggu perkhabaran dari masjid makanya acara bergambor la menjadi pilihan hati si Pengantin - termasuk aku gak sbnrnya...
Ceria time bergambo tu menjadi kemestian.. Muka aku sembab cam kene tampor jer tp bukan la sembab sb kene tampo tp sebab aku tido lbh kurang 2 jam je sb malam td aku begitu asyik melayan DVD ngn adik aku.. dah subuh baru aku tido dan inila akibatnya... Weng2 gak la


SUNGGUH AYU SEKALI..TESERLAH SERI PENGANTIN ITU


Shabel berjaya menjadikan Eta isteri dgn hanya sekali lafaz. Alhamdulillah Syukur dan tahniah buat mereka berdua. Lepas pose kat mini pelamin nih aku pun balik ke umah subang dan tido dari jam 3 sampaila membawa ke jam 6.00.

Pastu kelam kelibut aku gerak balik umah Taman Mayang nak ambik adik aku Firdaus bagi menjadi pasangan aku dan juga bagi menggantikan tempat Somiku yg tgh terganjey kat KK tak dapat balik. Jam 8.00 gerak mencari Hotel Blue Wave, Shah Alam dan sekali lagi sesat tp nasib ada Tadzim memeberi direction.. Selamat gak sampai...HUHUHU

Raja Sehari di meja Santapan..Temanya ada Gold gitu..
Mmg warna yg nampak mewah.
Menyerlahkan kejelitaan seorang Wanita

aku dan sya

aku dan sya lg pose dgn gift dgn berlatar belakangkan pelamin yg indah

Aku dan sya lagi - nak gak atas red carpet.
HEHEHEH


Raja sehari, Aku dan adik aku dan Sya dgn suaminya Mustadzim


Sblm balik
Tima kasih bebanyak kpd Pengantin
Aiiteee










No comments:

Post a Comment