Wednesday, May 6, 2009

TERFIKIR - PERLU KE SANA!!

Wed 06 May, 2009
Balik keje terus tegak p ambik adikku Dayah kt Taman Mayang..demi adik aku nih aku meredah jam bagi mengantor dia keje...motornya rosak dan adalah kewajipan aku sbg kakak yg baik gituh k..jem mmg adalah tak hengat punya...bisa stress dong..tp aku chill kan diri dgn buat VMMS lawak antar kat Eta n Bai. hehhe.. nyempat lg tuh.. Bahaya k. *Jangan dicontohi

Ambik fisha kat umah sb dia minta tolong aku hantar kat adik dia sekalian nak bercerita ngn aku n aku bawak ke subang makan kan syed 19. aku suka makan meehoon tomyam kat sini. Sungguhla kaw rasanya, PEDAS DAN MEMANASKAN USUS PERUT AKU.. * not gud..not gud!!

Antar Fish n Naik ke umah Yus, melepakkan diri disana sampaila kol 12.30.. Main kad beramai2.. main "T".. deme lagi nak main duit... OH NO! NO!!..Ambo cukup ar tak berkenan di hati begitu..layan main sape kalah kuar jer..ehhehe.. Mael n Arin pun kebetulan ada..mereka mengebong beramai2...rumah terbakar la jadinya..hehehe

aku!!? No hal..standard arr..!!

Trpk2 aku sblm tido.. Banyak hal2 yg masih bersarang dalam kepala otak aku.....banyak perkara yg perlu aku buat sbnrnya...hmmmmmmm...dimana aku sbnrnya!!! Jauhnya rasa nak sampai ke sana...Tapi aku perlu.........Perlu ke sana biar jauh mana pun.......Satu hari......Pasti........InsyaAllah
MUS.......LIANA............

1 comment: