Sunday, June 7, 2009

mari BERINAI

Friday 05 June 2009
Balik keje turus ambik kakak aku yg tgh sarat ngandong tu kat umak Tmn Mayang terus hangkut bawak p Giant. Sblm tu singgah kt Maybank dulu dan kejadian aku buat gila kt depan Maybank ni pas kakak aku masuk semula dlm kete ialah aku suh dia cover line sb aku nak tukar seluar.. Oleh kerana aku da ala2 boncit tak terlampau tp suar keje aku tu terasa mencerut2 perut aku yg da tak ramping tuh dan kerana nak selesa berjalan2 tanpa tersekat2 nafas, tersentak2 usus, makanya aku mengambil keputusan tuk tukar suar track suite Puma aku yg kebetulan ada dalam kete akuk.. Pandang kiri Pandang kanan!! line clear Zassssssss kasi tukar...fuh lega..
Tak tau la kalo ada org nampak tp time tu dgn campur 2 biji mata kakak aku rasanya takde la org mengintip perilaku kurang sopan aku tuh..
* korang nak cuba pun takpe*
huhuhu........

Biorla org pandang2 dgn muka pelik..Biorla aku uper minah Indon sekalipun dgn suar dan baju blaus keje aku yg mmg tak cocok sekali upernya tp apapun biorla asalkan aku lega bernafas...
dan laju sungguh pernafasan aku time nih
Pas antor kak Ija balik terus aku laju balik umah sb eta da tunggu aku utk menginaikan jari jemarinya yg bulat2 tuh....
* sb ko gelak aku pun gelak gak tgk jari2 itu
Jam 3 pagi selesai kesemua jari2 yg eta ada diinai oleh aku..
-Pose la kejap ye kome oii-
*AJE GEMOR*

Jari2 aku pun comot tp takpela..bukan aku yg nak naik pelamin pun esok...
Aku dtg makan jer

Oh nyempat Si pengantin Baru kasi pose manja kt umh aku yerk
-Shahrul Azhar & Rozlita-

Di depan rumah dgn aksi bebas lepas penat pinggang memasing.. amboii melentik2 ko yer eta cam jejentik u..auwww...
** tgk la aku yg da tak ramping...sob sob
hahahhaa

No comments:

Post a Comment