Sunday, June 7, 2009

Side Shabel la plak makan

Saturday 06 June, 2009
Hip Hip Hooreyyyyyy
Dua mempelai pun tiba dgn kete yg dipandu sendiri..
Aku pun bersama rombongan pihak pompuan berjalan dan disambut oleh keluarga pihak lelaki
Selamat la Pengantin sampai ke pelamin dan aku takdela mengfollow pengantin plak tp terus p cekau nasi..aje lapor sungguh haku
Krukk Krukk perutku mengaum...

Hohoho Inilah kali pertama tgk live awek Iza Farid.. Sama2 comel..berlawan2 deme makan.
Gud2 - pasangan yg sehati sejiwa..
Tepuk..tepuk..tepuk..
Bob n Hafiz...Hilang mata bob bila senyum
Bob yg sweet

Maizee da ngantuk pas kene penangan nasi minyak...


Huh aku yg muncong
Aku mmg glamer ngn panggilan muncong baik pada family dan juga kengkawan sb deme kata aku kalo cakap muncong2 mulut aku. Adik2 aku siap letak nama aku kat HP diorang tu -BIBIR.COM.!!! hahahha
Dah rupe itu makanya rupe tu la yerk..
Sbnrnya aku tgh membebel time ni.. sambil makan sambil membebel mmg jd huduh la upernya..
Sume lepak meredakan perut yg da penuh..
Huh menyandor dibuatnya
Pengantin yg baru selesai adengan renjis merenjis..
Aje lama betoi kome merenjis2 yerk.
TAK KEBEH BONTOT!!

aku yg sengih dan muka ketat somiku yg mcm menahan sesuatu jer
-awk nak kentut ke..?-
Errrrrrrr...tak bleh caya dia nih
-tp sy percaya awk syg sy-
Sorang lagi muka ketat..Pehal deme ni.. salah makan ke hapa!!!
DAH RUPA INSPEKTOR SAHAB PUN ADA
Tabik..tabik

Ha Collect cepat kasi collect
nak kasi pengantin ni!!
weh taruk lebey sket la weiii jgn nak kemut sgt

BesSalaman2 dgn Pengantin sblm beredar - Eta n Shabel di meja makan
N POSE SKET JAP YERK

perut kenyang hati pun riang
Balik daaaa
Selamat da kenduri Kedua2 belah
SELAMAT PUN KOME JADI SOMI ISTERI
ALHAMDULILLAH
WELCOME TO THE CLUB
yeaaahaaaaaa

No comments:

Post a Comment