Sunday, June 14, 2009

Lebey dah niiii

Bob culik erwin bawak p ke KLIA tuk teman beli flight ticket dan aku melayan mengemas umah sambil sesekali mata menjeling ke arah cerita di kaca TV. Selesai keje umah baru la tenang tuk aku bergolek2 depan TV. Yeahhh Yeahhhh...


Ate bila Somiku balik dia pun join bergolek. Kami mmg suka bergolek tp kami bukanla spt ayam golek tu plak yer...hihihi.. Dalam bergolek2 tu, Udah somiku kata aku ni panas mcm engine.. peluk aku mcm peluk engine katanya!!! Aiii bleh plak gitu!! Sbnya berkata begitu oleh kerana haba badan yg dikeluarkan oleh badan aku nih panas /suam2 kuku gituh..tak dapat aku nak nolongnya labu oiiii.. dah tu aku gelak besor la tp dia kata plak lg - awak jgn gelak besar2, nampak biji timah awak siap ada nampak kapal korek sekali... Wooohoo lebey plak dia ni mengata aku siap gigi aku yg bertampal pun jadi bahan... cis cisss..!! Mentang gigi dia elok takde satupun bertampal yerk..Ini tidak ADIL!!

Tapi apa pun HAHAHAHAHHAHAA...geli perut gak aku nih
Tu lawak sinis nak kene sungkik jer namanya tuh...


Malam hantar adik aku Si Mimi balik Teknik Setapak. Pastu terus lepak NZ layan Char Keow Teow da alang2 berada di area sana. Mmg world Sampai 2 pinggan dalam perut Erwin..Fuhh dasat dasat....pastu mula marah aku sb tak stop dia makan..
MCM2 LA KO WAHAI SOMIKU...

No comments:

Post a Comment