Sunday, June 7, 2009

Sempadan Thailand????

Chill Jeee
Hari ni pagi aku buat tuna sandwich la plak.. sepinggan penuh tersusunnya roti aku tp licin gak masuk perut kami berdua.. Burpppp alhamdulillah. Rezeki hari nih.
Lepak chill kat umah jer sampai la ke malam dan malam acaranya p umah Mak Lang Erwin kat Taman Melawati. Bersama pak dan mak mentua yg turut serta.
Kat sana makan2 sambil bercerita dan berbincang2 soal persiapan Adik Ipor aku yg akan kawin ujung tahun ni. Mak mentua aku nk p survey barang2 kt Sempadan Thailand nanti dan di ajaknya aku sb aku kan ada passport dah.. Errr,,, tp atenya jauh benor la plak rasanya nak survey barang sampai ke sana...iskhh ikshhh
InsyaAllah kalo keadaan mengizinkan.
Sampai umah dekat jam 1 dan sambung lepak tergolek layan tgk tv sampaila berat kelopak mata..
Sampai Menutup Mata

No comments:

Post a Comment