Wednesday, June 10, 2009

Aku dan Aku

Wednesday 10 June 2009

Aku yg keterlepasan hari nih

Perut aku sakit jadinya agak tercirit birit la aku walau idak la cirit beria sgt pun.. dah tu kerana tak dapat membendung rasa perut nih, maka berlari2 anak la aku ke toilet dan ku lepaskan apa yg tak dpt kubendung tadi.. sekali lepas je takpe ni sekali lepas sekali siap ada bunyi la plak..WOOoooo...package namanya nih!!! kihkihkih.. Aku cuba gak meng-slowkan bunyi tuh tp aku tak sure se-slow mana hasil bunyinya... HAHAHAHHAA

Adusss... dalam aku suka hati tu tp malu ku tetap malu .. da la kiri kanan toilet sblh aku ada org.. pasti dan semestinya diorang dgr punya la dan aku menjadi kemaluan ar nak kuar. Walaupun diorang tak nampak rupa aku tp aku tetap malu u. HAHAHA.. dan Penyelesaiannya.. aku dok menanti SAAT sampai suasana senyap sunyi sepi dan bila da yakin kpd diri baru la aku melangkah kuar dgn muka yg tersengih ceria lega..

- kalau berlaku kat aku knp tidak kat org lain kan..????? KAN KAN...
JADI APA NAK PELIK....



Tuesday 09 June, 2009

Hanya Pinjaman........

Malam ni masak meat ball carbonara.. Gampang bangat membuatnya dong.. Layan rasa lemak2 berkrim hingga seperiuk abis.. dan penat la aku nak membasuh periuk tu plak lepastu..huhuhu

Nk larut malam, somiku kuar ngn Bob dan aku malas nak follow..Lepas selesai tugas menyidai baju barula membaringkan diri depan tv dan layan cite Halimah jongang. Dalam lawak2 cite ni ada gak tersentuh hati aku ni dgn jalan citer nih.. Almaklumla, bayangkan KALAU kita jongang cam citer tu di ejek2 dan dijadikan bahan lg tuh..Payah dowhh rasanya..Mesti rasa rendah diri yg Teramat dan Alhamdulillah bersyukur cukup sifat sempurna tuhan jadikan aku dan aku sedar segala yg ada lengkap kat aku ni dan juga kat sesapa pun tu hanyala pinjaman dan takde yg kekal milik kita sepenuhnya..semua adalah milikNYA.. bila2 bleh DIA nak ambik balik.. Esok ke lusa ke.. Tiada sape bisa membahas...

Tp manusia spt aku...........................................


Monday 08 June, 2009

Beza makan kt umah n kt luar

Balik keje terus bertungkus lumus sorang2 kt dapur...Isteri sungguh aku yerk !!! layan je laa.. ada barang masak kt dapur, jd masak jerla apa yg ada dan apa yg bleh..Kalau malas masak walau ada bahan pun bleh je kuar makan kt luar... kan awak kan..??? hahaha
Selera jer makan sampai licin la nasi kat periuk..Bagussss takde membazir. Tu la beza makan kat umah n kat luar.. makan kat umah dapat elakkan pembaziran dan selepas makan bleh menyandor sambil melunjurkan kaki ke depan... sambil korek2 idung..
TAK GITU KEE :) kahkahkahkah

No comments:

Post a Comment